Fesztiválhangulat könyvekkel!

Rita65

Könyvcon, Könyvbanzáj, Books Open Air, Könyvfesztivál! Mint egy Rock Fesztivál, csak könyvekkel! Nagyon menő! A 25. Nemzetközi Könyvfesztiválon volt sültkolbász, sör, megvadult tömeg és ott voltam én is, ezúttal nem csak lelkes olvasóként.

De elsősorban lelkes olvasóként! Nézzétek micsoda termés hullott az ölembe! Bőségesebb, mint amire számítottam. YAY!

31084103_1911808945520629_5944265280270847143_n

Jutott mindenféle régóta várt és impulzusból felkapkodott, fantasztikus jóságból. Még egy Mason Murray féle energiaital is csurrant-cseppent.

Mindig felüdítő a látvány, hogy mennyien és mennyien érdeklődnek a könyvek világa iránt. Én csak vasárnap, vagyis az utolsó nap voltam kint, de így sem lehetett volna úgy leejteni egy gombostűt, hogy az ne döfje át egy habzószájú könyvimádó lábfejét.

Végtelenségig lehet ilyenkor vándorolni a standok között, csemegézni a hatalmas kínálatból, érdekes előadásokat végignézni. Engem speciel a “Beszélgetés a kortárs science fiction- és fantasy-irodalomról” érdekelt nagyon, de sajnos nem tudtam elmenni rá. Milyen szerencse, hogy van az Ekultura!

És lehet még ismerősökkel találkozni!

Moni2

Itt éppen a Sztoriverzum és a fentebb említett energiaital brand atyjával pózolok

De idén, első alkalommal szerzőként is részt vettem a Könyvfesztiválon, mégpedig Szöllösi Kristóffal, az Acélszentek írójával egy remek, közös dedikáláson. Nagyon kellemes meglepetés és jó érzés volt látni, hogy mennyien eljöttetek, hogy összefirkáljam az Integrálvát. Nem is sejtettem, hogy ennyi embert vonz Delphoi-ék kalandja, és az érdeklődőkből csak még több lett az esemény végére. Ilyenkor a dedikálás egy órája valami kellemes delíriumos izgalommal rohan el, de minden kedves arc, minden szóváltás megmarad. Köszönet Róbert Katinak, hogy figyelmével és fényképezőgépével végigkísérte az eseményt 🙂

IMG_1410

Két tipikus Sötét Örvény szerző

Na de beszéljenek a képek helyettem:

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

1 thoughts on “Fesztiválhangulat könyvekkel!

  1. Visszajelzés: Ilyen volt a Könyvfesztivál – 3. rész | Aranymosás Irodalmi Magazin

Hozzászólás